[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Kuatkan la aku YA ALLAH ON 20 Dec 2011 AT 07:31


AS SALAM

YA ALLAH KAU KUATKAN LA AKU 
TENANGKAN LA JIWA AKU SUPAYA TIDAK MELAKUKAN PERKARA PERKARA YANG BOLEH MEMUDARATKAN DIRI AKU SENDIRI 

sekarang aku pasrah , pasrah dengan apa yang jadi reda dengan takdir yang diberi .
teringat satu ayat dalam ombak rindu , CINTA TU TAK KEJAM TAPI MANUSIA YANG TAK PANDAI NAK MENGHARGAI CINTA . this statment is true 
apa yang dia cakap sikit pun tak de salah . 

si dia selalu cakap aku tak sayang dia . 
selama ni dia tak nampak ke ? atau pun memang salah aku tak tunjukan kasih sayang aku pada dia ?
aku teruk ke ? atau memang takdir sudah tentukan akhirnya seperti ini antara aku dan dia ?

kadang kadang penat .. penat dengan takdir seperti ini ... 
salah apa aku ? selalu gagal , gagal membela dan memuaskan hati sendiri ,gagal melakukan apa yang terbaik untuk menjaga hati sendiri . 

aku telampau menghargai cinta , sampaikan cinta bertindak kejam terhadap aku 
aku tak pernah curang dalam perhubungan sampaikan pasangan membuat kecurangan terhadap aku .

rasanya sudah cukup hati aku ni diperkotakkatikan , aku manusia ..... manusia yang ada hati 
manusia yang selalu mengharapkan yang terbaik dari pasangannya .

cukup la kecurangan yang F dah bagi pada aku , kalau boleh aku tak nak mende tu berulang kembali 

perkataan yang selalu terbit dari bibir acap "KAU DAH TAK SAYANG AKU"
sehebat mana kamu sayang sampaikan kamu boleh meramal perasaan aku seperti itu .
salah salah dan salah kamu salah sayang 
kau masih tak nampak ke kasih sayang yang aku bagi selama ni ?
aku selalu berharap agar kau boleh menjadi yang terbaik antara yang terbaik dalam hidup aku .
dan kau memang telah menjadi yang terbaik antara yang baik .

kau tak faham aku sayang kau selalu cakap aku tak sayang kau ... kenapa ? 
sebab kau tak dpaat rasa kasih sayang aku ?

YA TUHAN kenapa bila aku betul betul sayang dia , dia boleh jadi cam ni ?
dia dah tak percaya aku walaupun aku tak pernah curang .
ini pengakhiran perhubungan kami ke ? 
kalau betul , harus berapa lama lagi aku menagis ?
sehari ? sebulan ? setahun ? 
cukup la yang lepas lepas .
kalau tuhan bagi aku peluang 
menjaga dan mencintai acap sepenuh hati  adalah  permintaan terakhir aku .
kalau boleh aku sekat air mata aku dah buat lama dah :')
hati sendiri tak boleh bohong 
cukup selame ni aku pendam 
aku sayang kan kau sangat sangat .
satu yang aku mintak jaga la aku jadi la yang terbaik untuk aku :)
hanya kau harapan aku acap 

maafkan segala kesalahan yang aku dah buat 
aku masih sayang kan kau .

0 CHEONSA