[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

online sebelah adik kite ON 22 Dec 2011 AT 22:46
AS SALAM
 Eh korang korang kite kan online sebelah adik kita zaheer 
aku panggil dye jaeer je 
hahah cian dye name sedap sedap panggil jaeer 
HAHAHAHAH 
nama bucuk bucuk dia la awak aww!

time aku lepas mandi aku turun la bawah 
nampak dia dok sorg , tegolek tegolek sorg sorg atas tilam dia tu 
aku g la kat dia main main jap 
HAHAHAHAAH 
alamak bosan la pulak duduk main dengan dia je kan ?

aku pon terus angkat dia g bawah HAHAH 
online sebelah dia :)
bagus tak kakak omey omey dia ni ?
HAHAHAH 
naleng dia we !
aku bukak webcm tangakp gamba dengan dia 
hahah pelik jaeer knpe muke dia ade due :)
aku duduk satu tilam dengan dia 
sweet kan ?
kbye !




0 CHEONSA