[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

perjuangan belum berakhir ON 10 Dec 2011 AT 07:33
as' salam
ok rasenye masih tak terlambat kan tok aku post pasal kebebesan sebagai budak sekolah ?
hahahahah harap maaf ye kalau terlambat , agak bz sedikit sejak kebelakangan ni :')  
bz buat ape ntah , aku sendiri pon tak tau --"

**********************************************
ok pade 08/12/2011 hari yang paling bermakna tok seluruh siblings 5 EHSAN 
sebab tarik tu la tarikh keramat bagi kami satu kelas sebagai pelajar sekolah BANDAR RINCHING 
tapi bagi aku kite jangan bersorak dulu sebab masih jauh lagi perjalanan hidup kite :'D
ape yg aku boleh cakap aku doakan semue classmate aku dapat mengejar cita-cita dyeorg semue kan ?
tapi sedih jugak kan sebab terpakse meningalkan alam persekolahan , wahhhhh jiwang gitu :) tapi itu la rialiiti sebenar kan ? bye bye kawan kawan , bye bye cikgu cikgu :D 
lepas ni semue org buat haluan masing - masing .
agak agak nya yg lupe pade aku pon ade :D 
thanks la korang semue sebab dah jadi classmate yg paling baik di mata aku , ehh korang aku xkan lupe kan kora doh :D 
kalau ingat balik telatah korg yg pelik - pelik kat kelas agak nak tergelak la jugak kan ?
HAHAHAHAH ni dalam bilik aku filing sorg - sorg usha usha gamba korang yg macam - macam tu buat kan aku rase , wauuuu xnk tinggal classmate aku :'( 
nak buat cam mane korg dh besa kan ? alolololool :D 

seriesly mnde yg aku paling ingat dan memang akn ingat sampai bile - bile  HAHAHAAH kate kate classmate aku yg lelaki  :D 
classmate aku yg lelaki - lelaki ni memang suke kacau pompuan pompuan dalam kelas tu 
HAHAHAHA 
sampaikan yg menagis pon ade bile tnye balik ape tujuan dye org buat mnde cam tu 
dye org akan cakap , NI SEMUE KENANGAN :D 
thanks la kawan ,  kata kata tu buat aku sedar yang korg ni memang suke mencipta kenangan :D 
kadang - kadang perangai korg ni sangat annoying tapi yg annoying tu la buatakn kite semue rapat :)
walaupon gadoh cam mane besa pon , alih alih kawan balik kan ? walaupon bukan siblings yg sebenar tapi kite dapat rase mnde tu jd sebenar bile kite blaja bersame - same , kene marah bersame - same , kene kejar anjing same - same :D kan ?
mnde tu semue kenangan kan ? best best best , mane boleh cari ganti classmate cam korgsemue  :)
pade semue manusie yg pernah belaja di kelas 5 ehsan aku nak mintak maaf la ye kalau ade kale , atau pon berkale kale ke overan aku tu terserlah atau kegedikan aku termenonjol depan korang , setiap manusie tak pernah lari dari membuat kesilapan kan ? jadi mohon kemaafkan :D 
jika di restui ALLAH dan panjang umur dapat kite berjumpe lagi di masa lain :D 
take care semue kawan kawan .
ingat satu je korang semue 
yang aku sangat 



sayang kan korang  semue 
sumpah akan sayang korang sampai mati
korang adalah racun 
dan 
korang adalah penawar 


















0 CHEONSA