[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

PLKN kau jahat ON 11 Dec 2011 AT 07:03
as' salam 
sebelum start membebel dengan lebih panjang lagi 
aku nak tanye la sikit kabar korg , ok amacam sihat ? 
kalau sihat bagus (Y) 
kalau ade yg rase sakit2 tu diminta la pegi ke klinik k 
pesanan kasih sayang ni ♥ 

ok tak nak membebel mengarut ngarut lagi :)
nak start cite dah ni HAHAHAHAH 
ok ni nak cerita pasal PLKN , ok member dalam kelas aku ade 8 org yang terpilih dan tidak termaksuk aku 
HAHAHAHAHAH 
semue yg pegi kurus kurus AWW ! 
kenape la aku tak terpilih AHAK ! boleh kurus kan ?
paling best semue EX EX atau BEKAS BEKAS KEKASIH AKU semue dapat HAHAHAH 
ayat kekasih xleh bla la awak intan :)
tahniah la pade bekas bekas ye 
FARHAN 
SYAAFIQ
HARRIS 
padan muke korang :)

ok paling paling xbest HAHAHAH PAKWE KITE PON DAPAT 
omg ! cam mane ? acap pon dapat , mmng la kan ? :'(
aku memang xpenah tefikir pon nak tanye dye , sbb dye xpenah cakap so aku memang angap dye xdapat 
tapi kan malam tadi tetibe dye cakap 

EH KAU , TOLONG CHECK AKU PUNYE PLKN , AKU DAPAT SIRI KEBERAPE 
OK NI NO IC AKU bababababbababalalalal (sikret)

pehh tyme tu rase nak melalak pon ade , aku baru tau --"
ape punye pakwe , kalau dye bagi tau awal awal boleh la buat persiapan awal - awal kan ? hahahah 
baru plant nak kelua jalan jalan together together ♥ ♥  
rosak la plant aku kan sayang 
ehhh korang kalau rase sudi bace la ape yg pakwe kite hanta kat kite ♥ 


suke tinggal tinggal aku kan sayang ? 
ok aku tunggu kau sayang muahh !
alamak gatal nye !

0 CHEONSA