[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

rindu classmate saya ON 24 Dec 2011 AT 10:11
AS ' SALAM

hye korang pengikut yang setia :)
thanks ye sebab selalu baca blog aku yang tak hebat ni 

ok korang korang aku tak tau kenapa lepas habis sekolah ni 
aku selalu rasa hidup aku kosong 
macam tak de LIFE ! 
asal ek ?
selalu rasa boring , tak tentu arah :')

yela biasa kalau pagi bangon nak pegi sekolah 
jumpe kawan kawan jumpa cikgu 
miss  nye tyme tu .
tapi aku kene terime kenyataan yang aku ni bukan budak sekolah cm dulu lagi 

rindu semue classmate :)
rindu budak budak laki kelas aku yg berperangai kebudak budakan tu 
rindu classmate yang perempuan perempuan 
rindu syifa... rindu jiran sebelah aku yana 

ape kabar la kawan kawan aku sekarang kan ?
semue dah bz dah :)
ade haluan ,masing masing 
ade yg duduk keje cari duit 
aku je tak keje keje membesakan badan je :)

bila saya boleh jumpa awak semue ??
adakah tidak buat selame lamenya ?
rasa cam dah tak sembat aku nak lepak lepak dengan korang kan ?

korang korang kite rindu korg :'(
dan awak ................................................................
saya sentise rindu awak :')

take care semue kawan kawan :)
walaupon ade kala korang selalu buat aku terasa , menagis 
tapi pecaya la yang aku tak penah simpan dendam :D 

walaupun kadang kadang hati ni selalu cakap 
gurawan korang kasar 
sampaikan ada kala aku terasa sesangat sangt
tapii .......... mnde tu la aku akan ingat :'D 

korang dah jadi adik beradik yang paling terbaik dan kawan yang paling hebat 
percaya la aku selalu doakan korang bejaya 

dan satu hal lagi ............
aku memang ada simpan segelitir perasan hampa dengan segelintir sikap korang 
aku sellau cite kat yana ...
tapi dia pon tak tau kenapa kan ??

bia la mende tu jadi rahsia aku :')
rahsia zaman sekolah yang boleh mencoretkan kenangan :)

rindu korang sangat 


0 CHEONSA