[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

selamat dikebumikan ON 5 Dec 2011 AT 22:02
Assalamualaikum
selesai sudah pengebumian pakcik aku iaitu ayah su semoge roh ayah su di terkati dah dirahmati ALLAH 
Sayu rase bile tengok mayat dye , wangi , muke dye berseri seri , , berkeadaan senyum :) 
semua sedara mara datang nek tengok dye , tapi kesian dekat mama aku , dye yg paling teruk sedih mengalir air mata tak berhenti henti , duduk sebelah jenazah ayahsu smbil pegang-pegang kaki dye :') mama aku cium dye , menitis air mata sedih aku tengok , 
tyme mama aku pegang kaki ayah su , mama aku ckp dengan aku smbil menagis 
"MASE AYAH SU MASIH HIDUP TIME SAKIT DYE SELALU SURUH MAMA URUT KAN KAKI DYE"
sentap aku tengok mama aku dok pegang pegang adik dye :') 
mama jangan la risau ayah su misti tenang dekat sane , sekurang kurangnya mama xmenyesal aats pemergian dye , sbb mama dh banyak berbakti tok dye :') dye akan ingt mama sampai bile2 .

tengok jenazah ayah su aku , aku memang sedih , malu xmalu aku mengalirkan air mata jugak :') dye la satu2 nye pakcik yg rapat dengan aku 
ingat lagi dulu aku selalu mintak hutang dgn dye , pantang nampak dye "AYAH SU HUTANG INTAN BILE NAK BAYA " hahaha dye hutan 10 henget je , aku bantai mintak 100 henget :'D , pantang nampak dye misti mintak duit , dye suke kacau aku , kalau aku tngh makan msti dye ckp "OLOH SIHAT ANAK BUAH AYAH SU GEMUK LA :'D" pas2 msti aku ckp , "EEE SERABUT LA AYH SU NI CUBE DUDUK DIAM DIAM BANYAK CAKAP LA " hahahah dye gelak je :')

aku simpan lagi jam guest yang dye bagi dekat aku , konon- konon sbagai hadiah :') 
selalu aku selalu kene kan ayah su time berniaga beg dekat care4 dengan KAK FARA , hahahah kacau KAK FARA "KAK FARA AYAH SU SUKE KAT KAK FARA" heheheh miss tyme tu .
bnyak kenangn dengan dye , 

ingat lagi dulu tyme keje dekat THE MALL , ayah su bagi 100 henget sroh g makan 
aku dengan sepupu aku damia , HAHAHAH dye sroh bawak balik baki , ok sorry ayah su :') kte org bawak balik baki 5 henget je kat dye , AHHAAHH makan mcd la , unty ann , kioskebab , kfc smpai habis 100 tu :)

sweet tak sweet ayah su aku , dye bawak aku dengan damia jalan-jalan naik kereta tapi dye xisi minyak AHAHAAHAH aku tengok minyak dh E dh , dye boleh buat xtau HAHAHAHAHA 
bile aku suruh dye isi minyak dye ckp "AYAH US XDE DUIT " HAHAHAA kelaka 
last kali damia jugak yg bg duit tok isi minyak 

ayah su intan nak karoke dengan ayah su lagi :') rindu tyme2 cm tu :)
intan harap ayah su xkan penah lupe intan :)
semoge ayah su ditempatkan di kalangan org yg beriman :')










0 CHEONSA