[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

thanks a lot ON 3 Dec 2011 AT 08:08
salah aku besa sngt we tok dye , smpai dye xnk tego aku lagi 
mnmnde yg menyakitkan tu selalu ade kan ? nak tak nak kene lalui , aku xpenah nagis sbb dye we , tapi bile dye xtego aku cam ni aku , aku rasa lain sngt  firstyme aku mengalirkan air mata tok dye , aku ni lembut sngt hati nak nagis nagis sbb lelaki dulu paan sekarang acap , hati perempuan cepaat beruba kan ? aku dah mula sayang acap sebenanye , mungkin dulu masih baru dan sekarang dh nak dkt 6 bulan kan ? aku dh mule syg dye sepenuh hati aku , tapi cam ni aku dapat selepas betol2 sayang dye ? ok mengaku ni memang salah aku , aku bodoh sebab masukan gamba ex aku dengan aku kat dlm Pesbuk kan ? tapi bukan sengaja kan ? tapi tak pe la dh dye xboleh nak terime alasan aku , xpe , aku bg dye peluang untuk marah kan aku , aku bg peluang tok dye xlayan aku dn ape2 jela bg kau ilang perasaan marah . tapi sekarang ni aku dh mule nagis sbb acap , rase sedih sngt , adekah dye dh bejaye pikat hati aku dengan sepenuh nye .
lame aku tnggu dye online , nak text call fon dye rosak , hari2 we aku msty bukak wall facebook dye , tapi bile tibe saat yg boleh buat aku happy , masalah pulak yg dtg buat aku xhappy , buat kite gadoh .

im sorry dear sy nak awak tau yg sy xde niat nak bg awak rase awk x dihargai , sy apricated awak sngt 
iloveyou khairul ashraf 


0 CHEONSA