[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Webcam dengan pakwe kite ON 15 Dec 2011 AT 21:24
hye korang kite happy la hari ni , HAHAHAH gedik doh !
tapi seriesly happy gile :)
bangun tido je teros tengok cermin cam gile meroyan kan ? HAHAH 
meroyan pon meroyan la kan ? xmeroyan dengan pakwe kau pon :)
ok semlam malam malam bute webcam dengan pakcik kte , OMG ! SO SWEET 
eh kawan kawan sory ek kalau posting kali ni terserlah kegedikan aku HAHAH 
mintak maaf awal awal !
happy mak ! melompat cam berok aku depan laptop webcam dengan dye 
tengok muke dye ? HAHA muke pelik 
tengah cariaku ek sayang ?
AHAHAHAH 

aku tamak gile semalam , chat dengan dye aku nak , webcam , calling 
hahahaha gile :)
ok muntah darah we !
nti webcam lagi k syg 
jgn lupe bawak aku jalan jalan :)


0 CHEONSA