[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Alhamdurillah selamat sampai jugak ON 25 Jan 2012 AT 10:25
AS SALAM
Allhamdulillah selamat jugak sampai ke KL 
ohhh rasa sedih bila kena tinggal kan KELANTAN 
walaupun selalu balik kampung HAHAHA 
setiap kali balik sana  misti tak puas tak tau kenapa 
hahahha tak puas menikmati apa yang ada dekat sana .

macam biasa la tiap kali balik KELANTAN mama aku la drive kan 
sapa lagi la nak drive kalau bukan dia 
HAHAH mama tunngu nanti bila intan dapat lesen , lepas ni bia intan yang drive kalau nak balik KELANTAN 
wahhh hebat cita cita aku  

semua orang kau yang KELANTA tu memang jauh , jauhh sekali 
kalau nak kereta memang kematu juboo kau aku cakap !
ahh cm tu la aku rasa tiap kali aku balik sana 
berkematu jujoo juboo ni 
asik baik tak berkurap ..
kalau tak 7  8 jam memang tak sah 
hahah itu pon kalau tak jemmm 
selalunya kalau balik sana jalan misti jem 
jam macam apa tah --""
nak gilaaaa 
kalau jemm dapat la bekurap juboo kau dok dalam kereta 12 ++ jam 

HAHAHAHAHA sedih 
ok balik sana memang tak puass 
tak sempat , semua nya tak sempat nak di buat 
aku nak makan MAGGI CELOP
kat KL ade ?
hahaha 
xde kan ?
aku nak makan LOKCING
kat KL ade ?
xde kan ?
AHAHAHAHHAHAAH 

0 CHEONSA