[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

cinta tak selalunya INDAH ON 24 Jan 2012 AT 07:25
AS SALAM

tajuk post aku hari ni CINTA TAK SELALUNYA INDAH 
korang semua setuju tak ? ataupun aku sorang je yang cakap macam ni ?
rasanya semua orang akan cakap benda yang sama :') PEACE 

kalau korang perasan aku dah edit balik blog aku ni 
aku dah buang semua gamba si dia 
sapa si dia ? 
si dia ialah orang yang aku sayang .

sekali lagi kan korang ?
yup sekali lagi aku kehilangan orang yang aku sayang 
sebab ? punca ?
ok masih pada punca dan sebab yang sama .

aku kuat ke YA ALLAH ?
aku masih mampu ke mengharungi segala cubaa dan dugaan yang kauu bagi dekat aku ?

sekarang aku sedaya upaya cuba untuk senyum 
cuba untuk kuatkan perasaan yang memang dah hancur oleh seorang lelaki :')

hati seorang perempuan mana yang tak sentap bila 
orang yang dia sayang dan orang yang penah membahagiakan dia 
tinggal kan dia dan memilih orang lain . 

ape perasaan kau ?
ade sedih macam aku ? ade ?
ke aku je perempuan bodoh 
selama ni aku selalu nak jadi yang terbaik untuk orang yang aku sayang 
selalu sangat 
setiap apa yang dia buat aku selalu fikirkan positiv dan bukan negatif 
walaupun ada kalanya tindakan dia memang menguris hati 
walaupun sakit aku selalu tahan , tahan sebab aku tak nak mende kecik kecik ni boleh menjejaskan segala galanya ...
tapi perkara positif yang aku pikir tu memakan diri aku sendiri 
dalam diam dia ade orang lain , aku ? 
aku hanya mengejar bayang bayang orang yang aku sayang .
aku diperbodoh bodohkan 
dan paling menyedihkan orang yang aku sayang yang hampir 1 tahun membahagiakan aku 
lebih memilih perempuan tu 

dan apa yang paling teruk orang yang aku sayang sangup membuat aku rasa maruah aku jatuh 
apa salah aku ?
dia boleh cakap aku PEREMPUAN JIJIK !
sedangakn aku tak buat ape ape pon 
ALLAH selalu cakap kita kena saba .
aku pecaya aku boleh saba dan terima semue tu 
tapi sangup kan dia lebih membela orang lain ..

aku tak boleh teruskan bye !




0 CHEONSA