[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

DI mana kekuatan lelaki untuk menjaga wanita ON 22 Jan 2012 AT 19:20
AS SALAM
aku masih lagi bertenang walaupun dapat tahu yang orang yang aku sayang curang 
belakang aku :) 
HARAP TUHAN KUATAKAN SEMANGAT AKU :')

rasa macam tak kuat tapi aku kene kuat .
aku tak tahu kenapa semua orang misti ambik orang yang aku sayang 
aku tahu ni satu ketentuan dari illahi 
tapi kenapa perlu berakhir dengan kesakitan selalu je sakit sebab cinta 
aku selalu jadi mangsa , aku telebih setia tapi dia ???

salah satu peranan lelaki ni adalah untuk MEMPERTAHANKAN WANITA !
tapii sekarang ni berlaku sebaliknya 

perempuan tak payah berharap sangat dengan seorang lelaki 
mereka hanya pandai berkata kata tapi tidak pandai mengotakannya 
SEDIH KAN ?

ingat la lelaki pon kalau tak de perempuan susah jugak :)


0 CHEONSA