[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Hati perempuan sememangnya lembut ON 5 Feb 2012 AT 18:59


Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
lepas aku approve je si dia 
esok kan nya terus dia im aku :'(
sedih la we bila aku ingat balik apa yang dia buat kat aku 
tapi kenapa hati aku ni masih boleh bagi dia peluang ?
sememangnya hati wanita ni lembut kan ?tak perlu dinafikan kan ?
kejam nye la kehidupan ni kan ? 
bila kita dah betul betul sayang dia , dia boleh buat palat pulak 
bila kita dan boleh lupakan dia , dia pulak datang meraih kasih . 
penat penat je aku bertarung dengan perasan aku 
tapi akhirnya aku bagi peluang pada dia ,
korang rasa aku salah ? atau pun aku bodoh ??
yang mana satu  sebenarnya 
mulut aku cakap tak nak terima dia , tapi dalam hati aku tersimpan ruang untuk diri dia 
if salah ape pon orang yang kita sayang misti kita tak sampai hati kan ?
lagi lagi aku ni yang memang cepat taruh hati memang lagi la we .
walaupun macam macam dia cakap aku hati tu tapi aku masih terima dia 
bermaruah lagi ke aku ? ?
semua manusia ada hak untuk memiliki peluang kedua 
ini hak ke ?
ataupun aku je yang bodoh nak terima dia balik ? 
hanya tuhan sahaja yang tau perasaan aku pada dia 
seperti apa :)


0 CHEONSA