[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Kasih saya pada awak A ON 18 Feb 2012 AT 17:02

Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
oh aku rasa aku belom update apa apa lagi pasal relationship aku dengan acap 
ya .. aku dah baik dengan acap 
bodoh ke aku sbb still terima dia lagi ?
aku rasa tak kot , setiap manusia berhak memiliki peluang yang kedua kan ?
ok nampak sangat aku cakap tak serba bikin 
dan dan je cakap tak nak maafkan dia la bagai 
last last aku terima dia balik 
acually aku bukan apa , hati aku ni lembut pantang dirayu cair terus humm ..

dia add aku balik kat dalam fb lepas aku delete dia 
dia start im aku dengan harapan aku akan maafkan dia 
mmng aku dah bagi harapan la kan sbb aku dah maafkan dia .. 
sakit we time dia maki aku , tapi ntah la bila ingat balik apa yang dia cakap hati aku ni jadi berubah 
yang benci bertukar menjadi sayang balik , haissshh 
aku ingat aku dah berjaya lupakan dia kan ?
tapi takdir dah tentukan yang aku akan berrelay lagi dengan dia dan mungkin takdir jugak akan tercatat yang aku akan berpisah lagi sekali dengan dia .
dan kalau perpisahan itu memang terjadi  aku dah sedia , sedia terima hakikat yang dia bukan milik aku 
so sekarang aku tak boleh nak sayang dia 100% walaupun aku telampau sayangkan dia lebih dari segalanya 
aku lawan perasaaan sayang tu , aku tak nak sayang dia macam mana aku sayang dia dulu , 
aku sakit bila dia tingalkan aku , sakit sangat ...
aku nak satu hari nanti bula dia tingalkan aku , aku tak rasa luka yang dia tingalkan dekat aku telmpau dalam 
kepercayaan ? aku memang tak kan percaya dia 100% walaupun 50%
aku harap kali ni aku boleh jaga perasaaan dan hati aku sendiri , dan bukan jaga hati orang lain 

dan memandangkan aku dah baik dengan acap , aku pon jadi la macam dulu yang biasa aku buat 
cume kurang sikit la dari dulu ..
cm biasala on the fon , meet together , berfesbuk bersama , main like2 gamba status , comen2 dan gabai2 
dan tiap kali aku dok commen pic dia , aku terperasan ade sorang awek ni yang memanjang dok puji dia 
awak comell la , awak hensem la , awak babababablalalalalalala .. hais 
puji je ok kot tapi kalau dah menaroh harapan dekat acap tu cam mano ?
dah kenapa pulak tu kan ?
ok la si acap ni xde la lebih lebih , eheem ehemm bukan nak baking BF ok ini kenyataan ,
awek tu cm minat ke kat acap , aku tak kesah pon , pegi mati la kan sama kau kalau kau nak suke sama dia 
tapi hakikatnya aku ...
........
ahh tengok sndiri la ek 
tapi aku marah kan ?
memang la marah sbb dia bf aku 
tapi tak pe la kalau ye pon 
aku bagi la dia tok kau gadis :')

aku penah suruh acap cari orang lain 
tapi banyak la pulak alasan dia 
bukan tak sayang dia tapi aku kecian kat dia je 
dia kata dia dah telampau sayang aku --"

habby sayang tu tak kang kemana kalau cm ni 
kita still muda kan ? 
im sorry :'(
selagi aku ada ni boleh la aku hapikan dia 
dan bukan niat nak mainkan perasaan dia 

hanya tuhan saja tau betapa sayang nya aku pada dia 
tak ternila dengan apa adanya :)


0 CHEONSA