[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Hati ku bertukar milik ? ON 24 Mar 2012 AT 23:09

Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
hahahahah awal awal start dah gelak gila ke apa tah budak ni :D
TAJUK POST kite malu la 

ehh betul ke hati kita cepat berubah bila jumpa dengan orang baru ?
alamak kalau cam tu habis la 
be'rak gini !
sebenarnya tak jugak kan ?
ok hati aku dan dicurioleh seorang jejaka 
FYI aku tak curang ok dengan tuttttttt ...........
kami dah lama kawan :)
layanan dia baik sangat sangat sangat baik hahahahah 
sebenanye dah tepikat kan ? sebab tu la baiiik je dari tadi 
ohh no 
percaya tak kalau aku cakap dia better lagi baik dari capital A ?
ok malas cita banyak kejap lagi lelaki tu jadi milik aku la tu 
kau ada budak hidung besar ni ?
aku je ade :)



0 CHEONSA