[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Kenapa dengan Hati ni ? ON 10 Mar 2012 AT 04:10

Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
Ntah tak tau kenapa dengan hati ni selalu tak percaya kan dia 
memang dalam hubungan ni kena ada sifat percaya mempercayaai 
tapi dia yang buat aku tak percayakan dia 
kalau dia tak nak aku dia boleh tingggalkan aku  tapiiii ?? ntah la 
kalau betul dia nak aku percaya dia , dia sendiri kena buat aku percayaakan dia 
aku ni dah selalu sangat percaya org mentah mentah sampaikan aku plak kene tipuu .. 
aku tak penah paham la dengan dia ni , dah macam macam janji dah dia bagi kat aku time dia nak aku balik 
seee la sekarang macam macam ....
sampai kan aku boleh fikir yang dia curang belakang aku 
macam mana aku tak fikir we .. 
dia hide kan wall dia .. ok for what kan ?? xnak bagi kantoii dekat awek lagi satu 
eee bodoh la aku rasa ... 
tak de sebab la dia nak hide kan wall dia kan ? hide kan dari pada aku ?
aku langsong xleh baca apa yang ada dekat wall dia .. what the fuck kejam tak ??
jangan la buat aku macam patunggg !!
bukan tu je buat aku bengan .. ok ajak aku msg pas tu lambat replay , angkap fon sangat susah ..
kalau awek awek yang lain ape rasa ? akan pk mnde yang same kan macam aku ...
kalau nak balas im kat facebook pon lambat ,, 
ape alasana yang dia nak bagi ??
bzz je alasan dia 
ummmm hati hancur dudaa ! 


0 CHEONSA