[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Berubah untuk kebaikan ON 14 Apr 2012 AT 21:42

Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
Tajuk post aku kat atas ok kan ? ok alhamdulillah aku telah di bukak kan hati untuk berubah biar la sikit sikit dulu kan ? kenapa aku rasa aku patut bertudung ?
Aku rasa betudung senang tak dela leceh yang biasa kebanyakan gadis yang tak bertudung cakap :D 
Sebenarnya senang je :) walaupun kita bertudung tapi kita masih lagi boleh berfesyen tapi haruslah kene pada penampilan kan :)
so korang saport la aku k , insyallah lepas ni tak de la gamba aku yang freehair yang tersesat kat blog or mana mana kan ? harap perubahan ni kekal sampai bila bila . 
lepas ni nak tuka la habis gamba gamba kat blog yang tak pakai tudung ni :)
harap tak de la manusia yang hati busuk nak kutuk or mengumpat perubahan aku ni :)
aku berubah kerana kesedaran diri sendri dan kerana aku ingin berserah kepada ALLAH amin :)


0 CHEONSA