[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

aku ketegurr dengan hantuuu ON 31 May 2012 AT 22:26


Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos



korang tengok tak tajuk post tu ??
wee aku nak cite pon aku dah rasa seram dah 
what ever aku still nak cerita jugak sebab ini pengalaman 
haha pengalaman ke ??
ehh ok semue orang tau kan sekarang aku dah ade masa depan dan blaja 
sejak kebelakangan ni macam macam jadi kat tempat aku blaja ni 
tapi aku rasa normal la kan mende mende bodoh cam tu kan ?
histeria la balalalalabalalala dah bagai bagai lagi 
ok selame ni aku buad dekk je malas nak pk sebab aku 
tergolong dalam kalangan orang orang yang PENAKUT 
tapi lepas macam macam cerita aku dengan memang 
tak jadi la buat dek aku tuuu ...
selame ni aku kental kan diri buat semue sendiri 
naik lif malam malam sorang sorang
walaupun takut tapi bajet berani ..
ok sebenanye aku malas nak cerita sebab aku malas nak menaip ni skrg hahahha 
ok senang cerita la aku dengan orang mengilai dalam lif tu ha best kan ?
kuat sangat bunyi nye , memang bile lif tu tebukak aku lari lintang pukang la wee 
ok dan paling tak boleh bla --""
aku boleh menagis teresak esak hahah malu nye kalau igat balik .
dah haruslah semue orang dalam rumah aku tu takut kan ?ok lepas tu akak senior aku suruh aku mandi , solat dan baca yassin 
haishh memang aku buat la kan . 
dah habiss di situ sahaja 
maaf cerita terganung .

0 CHEONSA