[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

skype dengan pok mie HOT ON 24 Jun 2012 AT 01:22



Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos




cuti mid semseminggu balik rumah boleh la lepas lepas rindu dekat mama dan adik 
sayang aku pon cuti .. lagi handal cuti sem 2 bulan . 
untung la kan cuti lama , memganggur la cita kau kan sayang ??
aku ni ha ntah cukup ke tak cuti seminggu ni ..
acually semalam kita lepas rindu jugak akhirnya ..
semalam kita skype dengan dia lorr !!!
makin hari makin comel sayang aku niii 
ni yang bertambah sayang ni kan ?
sayang imissyouso much 
lepas jugak kan rinduu ???
bila nak datang rumahh ? rindu sangat ni sayang ...
kalau aku dah balik melaka kau datang jela melaka buat lawatan kat kolej aku k sayang ?
tapi semalam tak berapa nak best skype tau tak !!
ni semue pasal si pawas penyebok tu 
sebok je orang nak datingg dia menyemak nyemak malu la kite ..

 
muke pakwe kite terkejot sangat .....
yang belakang tu sebok nak semak semak !!
 aku doakan kau sehat sehat kat sane k sayang 
belaja leklok ... kasi rajin skit ye sayangg 
walaupun aku tak boleh jaga kau , aku tahu ALLAH SWT sentiasa ade dengan kau dan sentiasa merahmati hari hari kau sayang
iloveyoupokmie !



0 CHEONSA