[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

kawan kawan ku :) ON 28 Jun 2012 AT 20:23







Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos



hello silent followers apa kabar ? kalau tak sihat pegi la klinik
hehehehehehe mengedik jap , hari ni aku nak update blog pasal ape ek ?? kejap bagi aku berfikir dulu .... ok tak payah pikir lama sangt aku dah dapat jawapan dah .
ok hari nak cite pasal classmate kite .. bukan classmate kat skolah tapi classmate dekat kolej 
korang lupe ek yang aku dah besar sekarang ?? HAHAHA TETEET !!
dari dulu sampai sekarang aku selalu dapat classmate yg spoting dan cool :')
ohsem kan ? 
classmate aku semue hensem hensem lawa lawa 
kau ada ? tak de kan ? kalau tak de bace je ape yg aku tulis ni :)
yang paling penting semue ok ok jeee 
lecturer pon kau ?? jangan jeles ekk 
kat dalam kelas aku ade la rapat dengan beberape org , acually semue rapat tapii yang ni paling rapat la 
nampak tak kecomelan kami di situ ni la classmate aku 
semue best best sebenanye banyak lagi tapi tak termasok dalam gamba 
cool kan ? korang ade ? xde kan ? kalau xde senyap je k 
ni lecturer aku sir anuar adam sebelah dia tu kawan baik aku afifi helmie 
baik ke ? daaaaa dia selalu gadoh dengan aku benci siall ! pantang jumpe ade jela tak kene 
ade jela mulut dia nak bagi aku sakit hati :')
aku baru nak melangkah masok kelas dah dengar suare meraban dia tuu 
kalau dalam kelas dia la paling kecoh , riohh suke kacau orang dan paling penting dia perasan comell +++ hensem :) sama la mcm lecturer dia tu :) 
aku panggil budak perasan ni fifi je .. sriesly dia kaki gadoh suke gadoh nan aku ...HAHAHAH 
tapi gadoh biase biase je :) bak kate dia walaupun kami selalu gadoh itu sebenanye untuk menceriakan classs 
dia la cakap --" budak dalam class tu semue tau kte org selalu gadoh 
time baik baik sangt kan ? pape jela fifi . 

walaupun ape pon yang jadi dalam class tu kite semue tetap kawan 
semoga ALLAH sentiase merahmati kite semua 
dan hubungan persahabatan tu kekal sampai bile bile kan ?
mana nak cari ganti kawan kawan mcm korang lagi lagi si fifi tu ?
bile gadoh dengan dia teringat dekat tajwin kawan sekelas aku time skolah dulu 
ha selalu gadoh nan aku :') sweet time tu HAHAH bngang pantang jumpe 
than bile dia pindah rasa sunyi pulak , dulu hari hari jumpe begadoh bile dia dah pindah masing2 rindu merindu 
siap datang rumah bagai .. nampak tak kat situ ? begadoh mcm mane pon kalau kawan tetap kawan kan ?

aku sebagai kawan korang sentiase mendoakan yang terbaik untuk korang 
if ade ape ape yg terguris mintak maaf la ye :') 
semoga semue dapat mencapai cite cite :)
iloveyouall ♥ 



0 CHEONSA