[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

malam semalam ON 24 Jun 2012 AT 21:49


Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos

malam semalam lama sangat aku berborak dengan pok mie bibir 
rasa rindu ni masih tak hilang hilang lagii ..
rindu sangat dekat pok mie bibir tu 
sampai panas telinga borak borak dengan dia 
tapi ape yang penting tiap kali aku dengan pok mie bibir  on the phone
aku dapat rasa yang aku lah antara perempuan yang sangat bertuah sebab dapat dia ,
belom lagi kalau jumpee umm lagi terok kan ?
tiap kali dapat cakap dengan dia aku rasa macam lepas hutang berjuta juta ..
dia la kasih sayang aku 
tempat aku luah perasaan , tempat aku menagis , tempat aku gembira tempat aku bahagia 
dia la segala galanya ..
tiap kali aku ade masalah dengan roomate ke atau tengah marah kat sape sape 
dia la tempat aku bercerita ...
dia la yang bagi semangat dia la yang cube kurangkan baran aku ni .
semalam dia buat aku tacing sangat . 
hari hari pok mie bibir sweet 
tapi semalam lagi sweet sampai sentap jah :') 
aku harap jodoh aku emmang dengan pok mie bibir ni :)
mama pon suke dia .


0 CHEONSA