[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

result exam :) ON 4 Jul 2012 AT 23:42



Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos

helloo hello geng :)
apa khabar ? sehat tak ? ok ramah sangat aku ni kan ?
toooiiiittt aku dah habis exam dan sekarang dah dapat pon result nya HAHAHA 
tapi ada lagi paper yang aku tak tau markah nye berape , alhamdulillah result aku tak de la sebagus korang ai maklumla aku tak pandai cam korang biasa biasa je , tapi aku mohon la doa korang untuk aku , doakan aku berjaya , bukan untuk yang ni je tapi berjaya seumur hidup dan aku pon tak kan segan nak doakan korang :')  
hahahah nak tau xresult aku dpaat bape ? tapii jangan kutuk k , ni rahsia kite kite je okengg !!
 
houskeeping : 90% A
fundemantel of food : 50% C
front office : 80% A
pengajian malaysia : 80% A
hygiene : 70 % B
hospitality : 43 % ONLYY !  D

nampak tak result hospitality aku tu ? punah kan ? ok xpe tadi dah repet paper harap ok la kan ?
aku tak sangop nak markah macam tu :'( 
misti mama sedig bile tengok 
pape pon tahniah kepada kawan kuss ! si AFIFI HELMIE sebab banyak A 
ok aku jeles sangat ! 
kbaii !

0 CHEONSA