[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

soalan yang tiada jawapan ON 1 Jul 2012 AT 01:17

Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
soalan yang susah untuk engkau berikan jawapan .
mende ni jadi pada satu malam masa aku tengah on the fon dengan pok mie bibir dalam masa yang sama aku tengah online facebook , masa tu dah lewat sangat hampir pukol 2 pagi , tahan aku nampak sorang membe aku tak offline lagi , aku rasa macam dia ada masalah dan betol tekaan aku dia memang ade masalah , 
dia pon kongsi la masalah dia dengan aku , dia keliru untuk memilih wanita yang dia sayang , dalam hati dia ade 2 wanita yang dia sayang andai dia MEMILIH WANITA A bagaiman dengan WANITA B ?
andai dia MEMILIH WANITA B bagaimana dengan WANITA A ? susah kan ? seboleh boleh dia tak nak sakitkan kedua duanya tetapi keadaan membuatkan dia harus memilih antara WANITA WANITA itu :')
masalah kawan aku tu membuatkan aku terfikir sesuatu tentang pok mie bibir , dia sukekan seorang perempuan yang sebaya dengan dia ,  sebelum dia memilih sebagai peneman dia , dia suke kan perempuan tu  dah lama sangat :') 
aku telampau emmikir kan mende tu , sampai aku boleh tanya dia satu soalan yang sangt sangt membuatkan dia pening sampai dia sendiri tak boleh nak fikir .. tapi aku nak tau sangat ape jawapanya , 

SOALANYAN 
"awak andai kata suatu hari nanti perempuan yang awak suke tu datang dan cakap kat awak yang dia sayangkan awak dan boleh terima awak sebagai kekasih dia macam mana ? sedangkan awak sedang bersama saya "? 
saya jauh sangat dari awak , tak boleh selalu nak tengok awak , nak teman awak , nak jaga awak .
tapi dia dekat dengan awak , dan saya yakin dia boleh jaga awak . awak kan dah lama sume dia :')
 
pok mie bibir tak boleh jawap soalan tu , dia suruh aku bagi masa untuk dia fikir , aku bagi masa 2 hari untuk dia bagi aku jawapan .. aku bukan nak bagi dia susah tapi aku teringin nak tau ape jawapan yang aku akan dapat dari dia ...

andai dia susah untuk menjawap atau xnak jawap langsung tu maknanya dia serbesalah dan sangat keliru macam kawan tadi , betol tak ape yang aku cakap ni ? dia tak ammpu membuat pilihan sebab dia sangat sayang kan perempuan tu dan dalam masa yang sama dia sayangkan aku . 

Andai jawapn pok mie berpihak kepada perempuan itu , aku redha sangat .. 
aku sanggup buat apa saja untuk kebahagiaan dia walaupun aku rasa itu tak adil untuk aku .. 
CINTA PERLUKAN PENGORBANAN , aku nak pok mie bibir tau yang aku sayang dia lebih dari segala galanya :')
meningalkan seseorang yang kite sayang tidak bermaksud kita tidak mencintainya . ia adalah sesuatu keputusan yang dapat menentukan kebahagiannya . 

Pok mie bibir ingat la ayang aku sentiasa sayangkan kau sampai akhir hayat aku .. insyaallah kalau ade jodoh  saya tak kan kemana mana :')

0 CHEONSA