[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

ON 8 Aug 2012 AT 03:57
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos

hye hye !!
alamak lambat nye nak berbuka aku dah la tak sahur pagi tadi memang lapa sangat la kan 
ehh korang berbuka makan ape ??
aku kan berbuka makan kurma je HAHAHAH nmpak sangat bohong kan ??
HAHAHHAHA 
maaf saje tak nak tunjuk aku makan banyak .. 
tetetetetetetetet 
ok macam biasa la aku berbuka semue beli kan ? nak masak tak de daya aii maklom la student kan mana la lengkap barang nak masak so jalan terbaik dan lagi gemilang adalah hanya membelinya di cafe sahaja ,,, opssss jangan salah sangat ya makanan kat cafe kami sedap tau --"" HAHAHAHAHAH 
untung la puasa berbagai bagai lauk dia , kalau tak pose ayam memanjang ... 
so nampak la sikit keindahan bulan ramadhan bila ada banyak lauk kan kan ? HAHAH 
OK TODAY amboooii today kelas kau jah !!! 
ok hari ni aku beli sambal udang , ayam goreng , kuah kurama  dengan beberapa bijik kuih muihh untuk pencuci mulot , pencuci mulot kau ade ?? HAHAHHA 
WEEE LAPAAAAA ! lambat lagi nak bebuka ,,, lapa yang teramat sanagt dah kenape aku niii 
ok la bye nak g buat airrr nak minom nantii bye 
selamat bebrbuka pose silent reader muaaaahhh ciom sikit :)

0 CHEONSA