[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Take Care Sayang ON 29 Aug 2012 AT 17:46
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos

nampak tak tajuk post kita kenapa ek ?
umm fahimi dah nak pegi makin jauh dari aku . 
hari ni dia dah bertolok pegi ke ipoh perak dengan tujuan nak mencari rezeki nak kumpul duit nak kawin dengan aku 
HAHAHAHAH yang ni kelaka  :')
eh gurau jela , sebenanye dia apply jadi askar kat sana , so makin bz la dia nanti kan ? kesian buah hati aku tu , risau aku dekat dia ,
semalam dia cakap dengan aku nak g beli barang kat kulim , so aku cakap ok pegi la dari kol 8 pegi sampai kol 12 tak balik balik , selalunye pukul 12 tu dia dah call dah aku borak dengan aku , tapi semalam tak langsung sebelum ni pon kalau dia balik lambat misti dia akan call jugak kol 12 tu pastu bagi tau yang dia akan balik lambat tapi kali ni dia tak bagi tau langsong , yang paling seram nye bila aku call tak dapat , call no digi tak dapat call no maxis tak dapat , aku dah mule risau dah .. macam macam la dalam kepala otak ni dok fikir sal da risau la kalau jadi pape kan , mane tak nye kite ni duduk jauh dari dia kalau jadi pape susah nak tengok kan ? aku ni pon tunggu la dia , aii maklom la tak biase we tak dengar sore dia sebelum tido , yang aku kat dalam bilik pulak dok berjiwa la sengsorang menagis bersedihh sebab rindu dia , dah la rindu bertambah tambah pulak la dengan risau nye pasal dia lagiii la , tengok gamba dia pon dah .. baca semula mesej yang dia penah bagi kat aku pon dah tapi tetap rinduu jugakk :')
certengok mesej yang dia bagi ni 

   
rindu dia sesangat sangat :')

aku mula fikir yang bukan bukan kenapa dia tak call aku , kenapae dia off fon , aku takut sangat kalau jadi pape kat dia , tak biase dia macam ni .. 
aku terus menanti dan terus menantiii berpuluh2 miscall aku bagi kat dia berpuluh puluh msg aku send dekat dia tapi satu pon dia tak reply mana nak reply nye fon dia tutup ... aku terus menagis dan menangis sampai la fon aku berbunyii ,, aku tangok "KEKASIH <3" alamak dia dah call la :'(
tak sampai hati nak angkat sebab tengah geram sangt time too , dan akhirnya aku angkat ,, tak sempat aku nak cakap ape lagi dia dah mintak maaf dengan aku , hati ni mule rede kejap , dia memberikan penjelasan satu persatu ,, katanya hujan lebat di kulim dia atk boleh nak balik , siap beli barang semua pukul 11 time nak balik tu hujan turun lebat sangat dia nak baalik so dia off fon dan simpan tempat yang selamat supaya fon tu tak rosak .. :') 
baru la aku faham kenapa ini berlaku ,, 
sepanjang kami bercakap telefon dia asik cakap "sayang abang sejuk sangt " 
abang iloveyou <3

0 CHEONSA