[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

ucapan raya ON 16 Aug 2012 AT 09:23
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
hye hye semua :)
bukak Facebok semua orang dok update status pasal raya , wall kat membe membe ucap selamat hari raya , tag gamba hari raya dan blablabalaaa , aku tengok macam seronok , so aku pon nak jugak ambik kesempatan ni nak mengucapkan selamat hari raya . 

semperna hari raya yang akan menjelang tinggal beberapa hari je lagi ni , saya INTAN SHAZEERA ZAKI BINTI MARZAKI ingin memyusun 10 jari ingin meminta maaf kepada semue kenalan harap diampunkan la ye , mintak halal segala makan minum semua , maaf kalau ada yang terkasar bahasa atau time kite sesame main gurau gurau dulu ada pulak perkataan yang tak baik  terlepas dari mulut saya ni sampai buat anda terasa atau apa apa jela , harap jangan di simpan di dalam hati 

 pada family
 , intan mintak maaf kalau ade terguris hati kan , especially pada mama , kengkadang intan guriskan hati mama buat mama sedih , buat mama risau , intan mintak maaf untuk semue tu ye mama , satu je intan nak ingat kalau intan boleh baca apa yang mama fikir dan apa yang mama rasa pasti pasti intan akan cube mengelak daripada buat mama sedih .

pada ex-classmate /keluarga step
hai korang selamat hari raya ye , lama tak jumpe korang , kat sini aku nak ucapakan selamat hari raya la pada semue keluarga step , mintak maaf kalau mane ade yang kurang kurang kan :)
biasalah semua orang ada buat salah kan kan  ?so semperna nak raya ni nak mintak maff , mane la tau ada lagi salah salah yang masih lagi tidak diampun oleh korang lagi :) HAHAH 
aku nak korang tau yang aku tak pernah lupa pada keluarga kita STEP .
nanti raya datang rumah k . 

pada classmate & lecturer
pada classmate DHM 1 aku nak mintak maaf la ek kalau ada salah silap kan ? masa dalam class ke , time kite semue tengah bergurau senda tetibe ade pulak yang terasa dengan apa yang aku cakap aku mintak maaf k :)
pape pon korang tetap classmate yang terbaik , semoga persahabatn ni kekal sampai bile bile , 
especially AFIFI HELMIE yang selalu sangat gadoh dengan aku tak kire kat mana pon tetap jugak nak gadoh kan , aku nak mintak maaf la kalau selame ni aku ada salah dengan kau , aii maklom la gurau kasa kan ? so mintak ampun ye abe wee ! 
untuk lecturer-lecturer pulak saya nak mintakk maaf la kalau ada terdegil sikit sikit , ada buat miss & sir sakit hati atau sedih dengan perangai saya ,
ditambah pula dengan tidak menyiapakn assigment sir ANUAR ADAM harap dimaaf kan semperna hari raya ni , terima kasih sebab dah mendidik saya , jasa miss dengan sir tetap saya ingat sampai bebile ..

pada Kekasih hati pengarang jantung .
ha ini yang aku tunggu tunggu dari taddii 
wahai abang fahimi intan nak mintak maaf la kalau ada salah silap , kalau ada yang kurang kat mana mana dalam hubungan ni , maaf sebab selalu buat abang risau pasal intan dan kadang kadang bagi abang nagis sebab intan :'(  
maafkan la kekasih awak ni ye :')
tapi yang paling pentingg tahun ni raya nak duit raya dari abang tau 
PEACE (Y)


 


0 CHEONSA