[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Breast Cancer ON 5 Sept 2012 AT 07:52
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
breast cancer ? semua orang tak nak termasuk aku 
tapi aku tak tau la , aku rasa macam aku ada  , tapi mende ni tak pasti 
aku takut takut nak pegi medical check up , takut kalau aku betul  betul cancer ..
series aku tak sedia lagi nak tinggal apa yang aku ada , nak tinggal family nak tinggal fahimi , 
nak tinggal kawan - kawan ,, 
ntah la ,, aku cerita dekat fahimi pasal ape yang aku tengah alami sekarang  , tapi dia asik marah marah aku , suruh aku pegi hospital check , marah marah aku smapai dia sendiri yang menagis , mule mule aku ingat dia dah tak sayang , kenapa la dia selalu marah aku , tapi aku baru tau ddia memang sayang aku ..

0 CHEONSA