[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

saya rindu awak yang dulu ON 3 Sept 2012 AT 04:40
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
tengok tajuk post aku ?? dah kenape pulak ni ^^'
ahaks ! tak de apa la , just rindu fahimi je ='( 
sejak dia keje aku rasa macam terabai la pulak , bukan terabai ape just rasa macam telampau lain , selalunya kalau dia keje tak de la sampai sesebok sekarang , seriesly sekarang dia memang makin sebok , rasa sedih sangat bila time lunch dah tak de orang nak call aku tanya aku dah makan ke belum , kalau tak dulu hari hari call time lunch tanya aku dah makan ke tak .mesej pon tah pape tah sekarang makin jarang , makin hari makin kurang , tau la awak sebok tapi awak tau tak saya tengah rindu awak ni  = (
dah la selalu balik lambat kadang kadang kesian kat dia , nak jaga hati aku punya pasal sanggup call walaupun dah pukul 2 , 3 pagii .. rasa sedih la cengini .. aku sanggup tunggu dia 2 , 3 pagi semata mata nak dengar suara dia , tapi tak tau kenapa bila dia cakap dia mengantuk aku misti rasa kesentapannya yang teramat sangat . yela aku sanggup tunggu dia lama lama tut tut cakap tak sampai sepuluh minit , tapi kesian jugak dekat dia , walau macam mana pon aku tetap kene paham keadaan dia . 
bila dia cakap dia nak tidoo , aku dengan perasaan cover nye berkata "OK SAYANG"
dan terus menekan botton merah tanpa berkata apa apa , saya mintak maaf tau sayang , awak tau tak kenapa saya buat macam tu sebab tiap kali awak kata nak tidoo saya rasa rindu saya tak terubat lagi ..so dari awak dengar saya nagiss baik saya tekan terus botton merah tuu dulu ,  misti awak ingat saya tak sayang awak kan ?? sebab lepas saya tutup fon misti awak hanta mesej cengini 
" ummm dia dah tak nak cakap iloveyou dah dekat kita , dia dah tak nak ucap selamat malam dah kat kita , tak pela abg paham omey marah kat abang , sekali lagi abang mintak maaf ye , bye sayang i love youu , selamat malam "
saya tak pernah balas kan sayang ?? nak tau kenapa ?
sebab saya nagiss dulu , rasa salah sangat dekat awak , walaupun awak penat saya tetap yang utama untuk awak kan ? = ( 
saya akan menagiss sampai la saya tertidoo sayangg 
sebab tu saya tak balas mesej awak ='(
...............................................................................................

awaakkk ...... walaupun masa dan keadaan telah berubah tapi sayang saya pada awak tak penah kurang ... bila saya rindu awak saya misti mengadap dinding pastu tengok je gamba awak , awak tau tak saya memanjang dok rindu awak , macam orang tak de life awak tau tak ?? 
saya tak tau la penyakit ape laa saya ni awak , rindu saya macam tak de kesudahanya .. 
tak cukup dengan gamba , mesej mesej yang awak bagi semua saya simpann sampai penuhh dalam fon ,, 
awak ingat tak aawak selalu marah saya  "omeyy kenapa tak balas mesej abang "
pas tu aku misti cakap " sorry tak perasan mesej FULL la sayang tu yang tak perasan "   
pastu abg misti cakap cengini " alaaaa buang jele mesej mesej tu buat apa nak simpan simpan "
awak tau tak bile awak cakap cam tu saya sedih sangat =( tapi saya tak pernah nak salahkan awak kenapa awak cakap macam tu , sebab awak tak tau kenapa kan . 
awak tau tak mesej mesej tu saya simpan sebab bila saya rindu awak nanti saya boleh baca , sekurang kurangnya terubat la sikit rindu saya dekat awak , saya boleh rasa yang awak sangat sayangkan saya bila saya baca mesej mesej tu , so bile awak sebok sekali pon saya akan tetap rasa awak tak kan penah lupa saya .. 

seriess sekarang saya rindu awak sangat :( awak tak mau tinggal saya k . 
iloveyou muhammad fahimi <3 

0 CHEONSA