[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

mereka jantung hati ku ON 27 Nov 2012 AT 02:23
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos

hye semua dah lama kan aku xupdate blog panjang panjang ?? hhahahha rasa malas jee , tapi post kali ni insyaallah panjang berjela :D

baru perasan yang aku semkin membesar dan yang paling penting aku dah lama tak update blog kan ?
aku dah masuk belaja pon aku tak cerita kan ?? nampak tak bertapa bz nya aku ?
ok setelah berbulan bulan berfikir nak update ape kat blog hari ni baru terfikir nak update blog pasal 
SAHABAT SAHABAT YANG SENTIASA ADE DENGAN AKU BILA AKU SUSAH 
bila dah masuk belajar jauh dari mama dengan papa , memang lain kehidupannya ... 
ramai manusia yang kita akan jumpa , sekarang ni la kite kena hidup sendiri buat sendiri 
dan macam macam jenis manusia kita akan jumpe , ada yang pendengki , pembenci , penjahat dan semua "pe" yang ada , tapi aku betuah sebab dikurniakan sahabat sahabat yang baik yang sentiasa ada bila aku susah , makan sesama , buat semua sesama , walaupun kami ramai tapi tak penah pon buat sendiri misti nak buat sesama ,, silent reader semua nak tau tak sapa mereka tu ??
meh ikot kite meh 



ha ni la dia sahabat sahabat aku :) 
cantik - cantik , hensem- hensem kan semua nya ? sebenanye ade lagii tapii yang sepuluh orang ni la yang paling aku sayang ♥ 
sepuluh sepuluh ni la yang selalu makan tengah hari dengan aku , lepak memalam dengan aku , dengar semua masalah aku , 

yang paling penting cara kami mengeratkan siraturahim tu berbeza dan tak sama dengan orang lain , kalau pun orang sekeliling tengok macam terok je diaorang ni , tapi diorang tak tauuu itu la cara kami menyampaikan kasih sayang HAHAHAH 
walaupun GANAS , SELALU BERTEPOK PENAMPO , tapiii itu sangat sweet .. 
apa istimewa nya diorang pada aku ..... 
diaorang open minded , diaorang sweet , diorang hot , diaorang cutee :)
sebenanye bukan sebab paras rupa , tapi sebab diorang ada hati yang ikhlas nak berkawan ..
penat membebel lupa nak bagi tau nama 
kite mula kan dengan jantan yang pakai baju kuning tuuu 

AFIFI HELMIE MOHD LATIF
HAFIZUL AZRAFF ISWARDI 
MUHAMMAD NUR AMIN 
FARIZAM AZAM 
AZWIN ISMAIL
IZAN HASNINA HASHIM 
INTAN SHAZEERA ZAKI MARZAKI 
IRMA NATASYA 
NOOR ATIQAH DIANA 
NOORRAZREEN 


PhotobucketAFIFI HELMIE Photobucket

orang pertama yang aku nak cerita mamat senget ni :)
dia dia dia 
dia suke perasan , dia selalu cakap dia comel , kacak bergaya dan berbagai bagai lagi ,, 
yang paling penting dalam sepuluh orang tu dia la yang selalu bertekak dengan aku pantang jumpe bergadohh sajeee keje nye , tapii dia la yang paling rapat dengan aku :) 
bila dia tak de semua masyarakat dalam kelass tu akan tanya aku , macam monyet ..
di mana ade intan disitu akan ade juga haiwan peliharaan nya monyet 
so soweeet :p 
macam bangang je kan ?? tapi tu la hakikat nya .
dia baik , dia hensem , dia comel , dia pandai , dia senget .
setiap malam dia la yang akan hanta aku balik rumah sampai depan pintuu , dia la yang akan mkan dengan aku , dia selalu cakap aku tak penah hargai ape yang dia dah buat 
HAHAHAHAHAH 
sebebnanye hargai sangat cume malas nak hebohhh !!!
MONYET :) 
bila aku susah dia la yang selalu tolong aku , bila aku xde duit dia la selalunya yang beria nak wakaf kan duit dia nak belanja , nampak tak beia nya disitu ?? 


PhotobucketHAFIZUL AZRAFFPhotobucket

Ini my abang ,, aku suke panggil dia zulee , zulee , hahahahah 
tapi bila aku panggil dia zulee zulee dia misti panggil aku MONYETT !
hahahahah dia tak suka nama zulee tuu 
tapii maaf la abang nama tu dah hot dah sekarang , hampir separuh dari geng kami dah panggil dia 
zulee zulee .


PhotobucketFARIZAM AZAM Photobucket

pakcik mulut kepohh , ni la dia , suke sangat membebel 
pok pek pok pek !! 
hhahahahahah 
macam atuk atuk . 


PhotobucketMUHAMMAD NUR AMINPhotobucket
Alamak tak de gamba la dengan dia :'(
tak pe xpe ... 
dia ni pandai main gitar , suara dia pon sedap 



PhotobucketAZWIN ISMAILPhotobucket
yang baju putih tu kite panggil awin dia la azwin ismail 
dia ni pendiam sikit orang nye , dalam banyak banyak manusia dalam geng dia la yang paling pendiam dan tak banyak cakap :)

PhotobucketIZAN HASNINAPhotobucket
mama iechan saya , sangat garang , bila dia marah semua dengan secara pantas nye akan diam 
auwwwmmm , dia comell :)
dia kelaka , dia sweet , dia pandai , dia baik , dia manja , aww 
i lap you mama iechan 



PhotobucketERMA NATASYAPhotobucket
hahahahah yang ni kelaka erma natasya , dia cantik , hahah paling penting dia suka buat lawak bodoh 
kalau duduk berdua dengan dia umm memang la sampai esok la gelak :) 


PhotobucketDIANA ATIQAH AKA KAK LONGPhotobucket
Dia paling tua , dah 20 tahun tapi tak namapak macam 20 tahun kan ?
kak long aku ni sangat caringg , teringat satu kejadian dimana dia sanggup bejalan dalam hujan nak pegi rumah aku sebab aku call dia nagis nagiss , sweet kan dia ?? untungg kan aku ?


PhotobucketNORRAZRENPhotobucket

ni ayenn seorang yang selamba cool je , ganass .. :)


aku sayang diaorang , diaorang la teman , kawan , sahabat , buddyz , family 
sesahh mereka ada senang pon mereka ada :) 
bahagia tau kalau kita dapat tengok kawan kawan kita gembiraa 


aku sebagai kawan sentiasa mendoakan kebahagian korang :)

korang tau tak aku tak putus putus  sentise doakan hubungan persahabat ni kekal sampai bila bila .
ILOVEYOU

0 CHEONSA