[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Pepisahan yang tidak menjadi ON 26 Nov 2012 AT 08:24
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos
hye silent reading 
hari ni nak update pasal malam semalam , sungguh menakutkan kalau boleh tak nak jadi lagi macam semalam  takut sangat . 
ni semua cerita pasal MUHAMMAD FAHIMI BIN AHMAD ZUKI laaa ... 
semalam dia mintak PUTUS  takut kan ? seram kan korang , sedih kot :'(
semalam ade la kisis skit antaa aku dengan dia , mana tak nya dia ni bukan la jenis orang yang PUNTUAL
tu la punca gadoh nye semalam , bukan sekali tapi dah banyak kali tu yang semalam aku terlepas cakap , semua yang ada dekat dia , semua ok slek nye dia tak puntual tu je , jenis aku pulak , kalau janji macam tu , macam tu la aku kene buat , janji time too time to la kau kene buatt , tapi dia tak paham .. 
telephone dia hilang seminggu yang lepas so paham paham la kalau telephone dah hilang tu , boleh ke nak contact selalu , dah la jauh ahh stress betol la ,, dah lama tak dengar suara dia , aii maklom la kite ni pujak jenis tak biasa sehari kalau tak dengar suara dia , peee seriaaauuu la kejap , setiap malam baii nagiss , tiap kali nak tidoo je misti nagis , mane tak nye RINDUU kott , bile time dia call pakai telephone kawan ni memebabi la aku melalak lalak macam mati laki menagis beria , disebabkan ketidak kesampaian hati dia tengok awek dia beria mnagis , bia pon beria la beli telephone baruu , aku no pon happy la gile babingg , tapi masalahnye semalam dia dah janji nak gayot dengan aku pukul 12 dan dan pulak kol 11 message aku cakap nak kelua g main futsaa , aku tak kesah la kalau dia nak main pon tapii janji kene la tunaikan kan ? pukul 12 tu call la walaupun kejap kan , err tapi masalahnye aku tunggu sampai pukul 1.30 Ni la punca punca pergadohannya , aku dengan tak de saba nye TERMARAH la dia , umm aku cakap yang dia ni selalu macam ni , asik sakitkan hati aku , bagi aku nagiss la bla bala blaa blaa blaaaaaaa , bile on call dengan dia pon aku still menagiss dan cakap mende yang sama , konon nak puas kan hati yang sakit ni la ,, aku tak leh bla malam tu jugak aku dengar dia nagiss dan mengaku tu silap dia ,, tapi aku still menyiap jugak dengan dia , sambil menagis nagis ni aku pon tutup fon , hahah tapi tak lama pas2 aku on balik nak hanta msg kat dia , dengan xde perasaan nye aku menyalahkan dia 100% sebab kononany dah buat aku sakit hatiii 
jenis pok ie ni pulak dia ni memang suke fikir banyak .. dengan sebanggan bangga mungkin lepas aku hanta message kat dia aku terus tidoo dengan air mata yang bercucurann ,, 
dalam pukul 6.00 aku tersedarr aku pon tengok la telephone , ade message dari pok mie panjang bejela , takut kot nak baca , hati aku dah mule pk yang bukan bukan  , YESSS MEMANG BUKAN BUKAN PUNYA MESSAGE YANG AKU DPAT , ahh siall teros tetuduk atas katill dan menagiss nagiss 
fahimi mintak break , dia cakap dia dah tak snggup buat aku sakit lagii dan bla bala bala balaaaaa ,
ayat last kali dlaam message tu AWAK SAYA SAYANG AWAK SANGAT SAYA TAK NAK TINGGALKAN AWAK TAPII SAYA TAK NAK AWAK SAKIT SEBAB SAYA , SAYA JANJI TAK KAN PENAH LUPAKAN AWAK SAMPAI BILA BILA, AWAK JGN LUPA  SAYA , INGAT SAYA DALAM DOA AWAK SAYANG , ILOVEYOUU ,
ahh sentap habis la kite ni wee !! 
tengahhai tadi aku pon settel la dengan dia bebaikk .. ahh sentap tau aku bila dia cakap dia tak nak pon tinggal akuu , dia takut aku yang akan tinggal dia ,,, ahh nonsense la pok mie niiii , aku tak penah pon ade niat nak tinggal kau tau takk !!!
than dia mintak maaf sebab dia tak pandai nak buat keputusan dengan bijak dan dia nak sangat kami back together macam dulu :)) 
happy sangat bile dah baikk , awak tau tak pokmie saya dah tak biasaaa hidup tanpa awak , 
awak saya akan sayang awak sampai bila bila , awak cinta hati saya 
ILOVEYOU MUHAMMAD FAHIMI

0 CHEONSA