[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

Jalan Jalan dengan kawan baik ON 6 Jan 2013 AT 20:25
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos

ok penat semalam tak habis lagi tapi disebabkan dah tak dapat nak tahan tangan ni gatal sangat nak update blog jugak aku kuatkan la jugak jari jemari ni untuk menaip 
sebenanye aku baru balik dari MUAR JOHOR , jalan jalan saje nak rasa temapt orang cam mane kan ?
macam biasa yang ajak aku pegi biasa la kawan baik aku AFIFI HELMIE .. 
kalau pegi jalan jauh jauh ni misti la idea dia :) 
terima kasih jugak la kat dia sebab selalu naa bawak aku jalan , walaupun time aku tengah sengkek !
percaya tak aku pegi xbawak duit sesen pon ?? HAHAHAH sakai kan aku ?? semua nye fifi yang belanja HAHA sory menyusahkan kau kawan , hahah tapi tak pe kau yang beria nak belanja kan ? 
HAHAHA ok seronok sanagt pegi sana , dapat pegi pantai leka , pegi mandi airr panass , yang xleh bla nya aku bawak moto ,, wahhh beria kan ?? firsttime bawak moto jejauh , lalau jalan besa plak tu , berani kan ?? HAHAHAHHA 
walaupun ade sesuatu TRAGEDI masa kita pegi sana , tak pe aku paham HAHAHA 
yang berlalu biarkan berlalu , thanks jugak tok akak NASHA sebab dah bagi kami duduk rumah dia , bawak jalan bebagai ... ok rasa macam tak nak pegi lagi dah -_- seronok naa takot tak nak balik , HAHAHAHA
KAMI KAWAN BAIK TAK KAN PERNAG TERPISAH :)

0 CHEONSA