[ ]
Intan Shazeera Zaki ♥







✿ Facebook
✹ Twitter
Wechat ID :intanshazeera
Instagram :intanshazeera
+
+

ketika semua orang menunding jari kepada saya ON 6 May 2013 AT 06:46
Assalamualaikum-blog header-bigger Pictures, Images and Photos

Disaat semua orang mula menyalahkan intan dengan perkara perkara yang intan tak buat , intan pasti akan ada yang mengetahui segala kebenaran , dan ALLAH SWT sentiasa ada dan nampak , ia tidak tidur dan ia sentiase melihat apa yang terjadi kepada hambanya . segala yang telah diuji telah digantikan dengan hikmat yang jauh lebih baik daripada apa yang telah diuji .. INGAT LA ORANG YANG SENTIASA MEMBENCI KITA AKAN TERUS MEMBENCI KITA .. dan INGAT , TATKALA KITA SEDANG TEGAK BERDIRI AKAN ADA YANG SANGGUP MENUMBANGKAN KITA . 

dan ini pesan
 OPPA MIE DEKAT INTAN "AWAK MAAFKAN LA ORANG YANG DAH MACAM MACAM BUAT CERITA PASAL AWAK YANG DAN MACAM MACAM PERKARA JAHAT YANG DIAORANG BUAT DEKAT AWAK , TAPI AWAK INGAT JANGAN BAGI MEREKA ULANGI LAGI APA YANG MEREKA BUAT DAN SENTIASA JADIKAN PENGAJARAN DAN PENGALAMAN BAGI AWAK , SAYA DAN KAWAN KAWAN AWAK YANG LAIN SENTIASA ADA DENGAN AWAK "

Ya betul apa yang dia cakap yang buat jahat kepada kita hanya segelintir dan yang menyayangi kita adalah ramai .. tatkala kawan baik membenci intan sedar intan bukan lah kawan yang sempurna untuk dia .. tetapi tidak pernah terdetik walaupun sedikit di dalam hati intan untuk mempertikaikan kekurangan dia kitika kami bersahabat ..intan sentiasa doakan yang terbaik untuk dia .

semua nya berpunca dari roomate yang berpemikiran sempit dan hati yang kotor , setiap manusia akan ada tercatat dosa pada dirinya termasuk intan TAPI intan tak pernah tergamak nak menghasut orang lain untuk membenci mereka atau apa apa pon dan intan tak tergamak nak mengambil harta kawan sendiri . ALLAH SWT dan banyak tunjuk kebenaran pada intan dan kawan kawan yang lain .. 

TERIMA KASIH ADIK ANIS , SYAFIQAH BASRI , UMII SYAFIQAH , MANDA SARI , FAIRUZ , KAK EKIN MOKMENG , KAK YANA , KAK WANI , KAK SITI ..

mereka yang sentiasa ada dengan intan :)
terima kasih semua 





0 CHEONSA